پیگیری شکایات

کد پیگیری :  

نوع شکایت :  



کد پیگیری خود را فراموش کرده ام
تلفن حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات
تلفن حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات
شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
021-84398

آمار بازدید
7 افراد آنلاين
73 بازديدهاي امروز
289 اين هفته
100 اين ماه
 

منشور اخلاقي شركت غله و خدمات بازرگاني استان

کهگیلویه و بویراحمد

 

          شركت غله و خدمات بازرگاني استان کهگیلویه و بویراحمد- در راستاي انجام تكاليف   وظائف و تعهدات خطير خويش در تخليه و توزيع گندم و تامين آرد و نان و كالاهاي                 اساسي (برنج – روغن – قند و شكر)
مورد نياز مردم عزيز استان و كشور اسلاميمان، بدوأ با توكل به نيروي لايزال الهي و قادر متعال
و با استعانت از تعاليم عاليه دين مبين اسلام و پيروي از فرامين، نصايح و توصيه هاي گرانقدر
و آثار بجامانده و ارزشمند از بزرگترين معلمين علم و اخلاق در اعصار و قرون گذشته و حال اولين ستاره امامت مولاي متقيان حضرت علي(ع) و پيروان راستين آن امام همان در عصر حاضر، كه همواره چون چراغي خاموش ناشدني فراروي انسانها بوده، خاضعانه و خالصانه خداوند بزرگ را شاكر و سپاسگزار است كه توانسته است با اين پشتوانه عظيم و لطف و اراده الهي اين توفيق را بيابد كه به رغم تمام كاستي هاي مادي و معنوي، هر چند گامهاي سست و لرزاني را در اين راه پرفروغ كه همانا راه سعادت و فلاح است بردارد.

            لذا با بهره مندي از اين سرمايه ها كه همه چيز در آن است و با درك عميق از اين واقعيت
انكار ناپذير كه بايد به انسان با ديدي خدائي و كاملأ انساني نگاه شود، اصول كلي مديريت
در شركت غله و خدمات بازرگاني استان کهگیلویه و بویراحمد بر مبناي اصل مهم
مديريت مشاركتي و تجلي آيه شريفه
«وامرهم شورا بينهم»
و نيز احترام متقابل به مقام بلند و مشامخ انديشه بشري پايه ريزي گرديد.
قطعأ به منظور ايجاد چنين بستري كه لازمه آن حس اعتماد و اطمينان متقابل در بين مديران با كاركنان و كاركنان با مديران بوده، نيازها و خلاءهاي چندي در ابتداي امر وجود داشته كه جهت دستيابي به چنين فضائي كه به حول قوه الهي امروز شاهد آنيم با هماهنگي و همدلي تمامي همكاران
و با استفاده از ساده ترين، ولي در عين حال كارآمدترين ابزار يعني نعمت ايراد سخن و دادن پيام مودت، دوستي، همكاري، همياري و نيز گوش دل فرا دادن و شنيدن سخنان كليه همكاران
و
جلب مشاركت تمامي نيروهاي مخلص دلسوز و صاحب انديشه و مهمتر از همه لحظه اي
غافل نشدن
از تقويت روحيه و كمرنگ شدن عامل انگيزش در بين افرادي كه لازمه
تصميمات مشاركتي و كار گروهي
است كمك شايان توجهي به تحقق اين مهم نموده است.

            از جمله عوامل و راه كارهائي كه در راهبري شركت غله و خدمات بازرگاني و نيل به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دولت كريمه و مشخصأ شركت بازرگاني دولتي ايران همواره در دستور كار اين شركت بوده بشرح ذيل مي باشد.

  

 1-  تقواي الهي : رعايت تقوي الهي به منزله بالاترين معيار در انديشه و كردار محسوب مي شود و در بردارنده آثار و بركات بسياري در زندگي فردي و اجتماعي خواهد بود 0

2-  رعايت مصالح عمومي : اين موضوع در بخشهاي دولتي از اهميت بيشتري برخوردار است و مفيد بودن براي عموم مردم ، بهترين ملاك براي سنجش كيفيت خدمات در اين بخش محسوب مي شود 0

3-  رعايت قوانين و مقررات : مصالح و منافع اعضاي جامعه مي بايست در قالب موازين
و اصول مصوب رعايت گردد0

4-  توجه به نوع وظائف سازماني : نهادهاي اجتماعي به منظور تامين نيازهاي مردم تأسيس شده اند كه در اين ميان برخي از نهادها به علت نوع وظيفه ايشان از جايگاه خاصي برخوردار هستند 0

5-  خدمت به مراجعان را نعمت تلقي كردن : خدمت به مراجعين بايد عبادتي بزرگ و نعمتي كه از سوي خداوند آمده است تلقي گردد0

6-  عدم تبعيض : اعمال تبعيض نسبت به مردم و مراجعان از سوي كاركنان بر هر مبنائي
كه باشد ( خويشاوندي ، دوستي ) عامل نارضايتي در بين آنها خواهد بود 0

7-  خويشتنداري در برابر درشتي : با مراجعين محترم كه به دلائل گوناگون با شركت در ارتباط مي باشند بايد با شكيبائي و ادب براي تحقق حقوق ايشان اقدام نمود 0

8-  نظم و آمادگي براي ارائه خدمات به مردم و وقت شناسي وآراستگي لباس : كه حاكي از اهتمام كاركنان در احترام به خود و مراجعين خواهد بود 0

9-  رعايت ادب و نزاكت ، عدالت و انصاف و خويش برخوردي : شايسته است كاركنان محترم ، امور ياد شده را در قبال مخاطبين خود ، مورد عنايت خاص خويش قراردهند 0

 10 – ارائه اطلاعات و توضيحات كافي به مردم : كاركنان بايد با صبر و حوصله كافي با ارائه توضيحات و اطلاعات درجهت رفع مشكل مراجعين اهتمام ورزند


ورود به سایت
     :  نام کاربری
    :کلمه عبور
ادره مربوطه : 



رمز عبور را فراموش کرده ام
آب و هوا
اوقات شرعی